زمان جاري : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 5:02 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
...در حال بارگيري لطفا صبر کنيد
صفحه اصلي / معرفی بازیهای کامپیوتری / اسلندر من بازی ای که باعث سکته میشود
محل قرار گرفتن تبلیغات متنی شما
ماهیاهنه فقط 3 هزار تومان
با مدیر سایت تماس حاصل نمایید
ارسال پاسخ جديد
اسلندر من بازی ای که باعث سکته میشود
تعداد بازدید: 2070
dehghane_gamer آفلاين


ارسال‌ها : 14

عضويت:14 /6 /1392

محل زندگي: طهروووون

سن: 14

شناسه ياهو:

تعداد اخطار : 2

تشکرها : 5

تشکر شده : 10

اسلندر من بازی ای که باعث سکته میشود

بازی مرد قلمی را میتوان یکی از وحشتناک ترین بازی ها نام برد

این بازی از یک داستان صد در صد واقعی ساخته شده

داستان در واقعیت:
روزی مردی برای مسابقه ی عکس ترسناک سال عکس چند پسر را که یادگاری انداخته اند بر میدارد و اسلندر من را پشت سر آنها نقاشی میکند ولی نمیداند که با این کار جان همه را به خطر میاندازد
مدتی میگذرد و این نقاشی در جشنواره اول میشود
بعد از مدتی کوتاه تک به تک تمامی افرادی که در عکس حضور داشتند به دلایلی نامعلوم میمیرند(بدون هیچ جراحتی(سکته))

پلیس ها نقاش را به زندان میاندازند اما بعد از زندانی شدن مرد اسلندرمن شروع به کشتن اعضای خانواده ی آنها میکند
این داستان واقعیت داره و اخبار آن در روزنامه ها نیز چاپ شد
________________________________________________
داستان بازی
شما چشم خود را باز میکنید و خود را در جنگل میبینید باید به دنبال هشت کاغذ بگردید کاغذی که متعلق به قربانیان است

پایان بازی:
بعد از پیدا کردن کاغذ هفتم(که تا پیدا کردنش ممکنه سکته کنید(جدی میگم))
ساختمانی را میبینید
که سردر آن نوشته مرد قلمی(اسلندرمن)
وارد که میشوید هر طرف نگاه کنید اسلندر را میبینید
راه حل این است که با چراغ قوه خاموش وارد شوید
و باید سریع حرکت کنید چون ممکن است بمیرید
ناگهان همه جا روشن شده و اسلندر در مقابل شما پدیدار میگردد
همان جاست که توانایی حرکت را از دست میدهید و به سرنوشت همه ی آن بچه های مظلومی که در عکس بودند
دچار میشوید
اسلندر به سمت شما میآد اسلحه ای به دست شما میدهد دو راه دارید
یا به سر خود شلیک کنید
(که میمیرید)
یا به اسلندر
(که اگر تیر به اسلندر بخورد شما میمیرید)
حقیقت:
چون اسلندر خود شما هستید
__________________________________________________________
مواظب باشید
این داستان واقعی است
ما هم در نوبت مرگ هستیم
______________________________
انجام این بازی به هیچکس پیشنهاد نمیشود(من خودم 10 سالگی بازی کردم)
من خودم تا چند روز رنگ صورتم زرد بود
درضمن در تمام مدتی که دنبال کاغذ ها هستید
صدای پای اسلندر را میشنوید
و باید بدوید زیرا او به شما که برسد(پیشنهاد میکنم صدای بازی رو قطع کنید)
صدای وحشتناکی پخش میشود
و روح شما را میبلعد
__________________________________________
بازم میگم ترسو ها و نیمه ترسو ها به هیچ عنوان توی منوی این بازی هم نرند
عکس هایی از بازی
اسلندر
که توسط نقاش کشیده شده!


لوگوی بازی

___________________________________
موفق باشید

صابخونه یه برگه از کیف درآورد گفت مارو خسته کردید بزنید به چاک نزارید برگردم من با حکم جلب قطعی
گفتیم حاجی مکه رفتی مرگ هر کی که دوست داری شب عیدی نزار هیرونو دربه در شیم ولی گفت دست من نیست
________________________________________________________________________________________
پدرت قطعا مرده واسه زخمات مرهم درده واسه اینکه جلوت سر بلند بشه جلو ارباب سر خم کرده
________________________________________________________________________________________
آهنگ جدید یاس به نام آمین منتشر شد!

آهنگ جدید جعفر هم اومده:)):
چیه ناراحتی جفر فدات میخوای بخونم آهنگای جفر برات؟
انگد اصابم خارابه اصلا نمیخورم غذا آخرین بارت باشه به من میگی خز
شنبه 16 شهریور 1392 - 11:58
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
amin81 آفلاين

ارسال‌ها : 2

عضويت:14 /6 /1392

تعداد اخطار : 100

تشکر شده : 2

پاسخ 1 : اسلندر من بازی ای که باعث سکته میشود
می شه لینک دانلودی سایتش چیزیش بدی جو گیر شدم
شنبه 16 شهریور 1392 - 12:39
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 1 کاربر از amin81 به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند:dehghane_gamer -
dehghane_gamer آفلاين


ارسال‌ها : 14

عضويت:14 /6 /1392

محل زندگي: طهروووون

سن: 14

شناسه ياهو:

تعداد اخطار : 2

تشکرها : 5

تشکر شده : 10

پاسخ 2 : اسلندر من بازی ای که باعث سکته میشود
می شه لینک دانلودی سایتش چیزیش بدی جو گیر شدم
داداش بازی شدیداً ترس ناکه لینکشو من ندارم ببخشیدولی پیشنهاد میکنم دنبال لینک دانلود هم نری!
صابخونه یه برگه از کیف درآورد گفت مارو خسته کردید بزنید به چاک نزارید برگردم من با حکم جلب قطعی
گفتیم حاجی مکه رفتی مرگ هر کی که دوست داری شب عیدی نزار هیرونو دربه در شیم ولی گفت دست من نیست
________________________________________________________________________________________
پدرت قطعا مرده واسه زخمات مرهم درده واسه اینکه جلوت سر بلند بشه جلو ارباب سر خم کرده
________________________________________________________________________________________
آهنگ جدید یاس به نام آمین منتشر شد!

آهنگ جدید جعفر هم اومده:)):
چیه ناراحتی جفر فدات میخوای بخونم آهنگای جفر برات؟
انگد اصابم خارابه اصلا نمیخورم غذا آخرین بارت باشه به من میگی خز
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 00:02
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
hamed آفلاين


ارسال‌ها : 17

عضويت:14 /6 /1392

محل زندگي: مشهد

سن: 15

شناسه ياهو:

تعداد اخطار : 1

تشکر شده : 7

پاسخ 3 : بازی خیلی باهال بود
سلام دهقان من از یک سایتی دانش کردم خیلی باهال بود من عاشق این جور بازی هام اگه بازم از این بازی ها میشناسی معرفی کن ممنون.
در دیار یار هر نوع کالا در هم است
خوب و بد،زشت و زیبا در هم است
گر خریداری کند کالای خوب از بد جدا
فروشنده گوید آقا در هم است
مهدیا یاران خوبت را مکن از بد جدا
رو سیاه و رو سفید، جان مهدی در هم است
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 00:34
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


تمامی حقوق این قالب مربوط به همین انجمن میباشد|طراح قالب : ابزار فارسی -پشتیبانی : رزبلاگ

: